منتدى شهيد المسيح - كنيسة مارمينا بطحا الأعمدة
عزيزى الزائر / الزائرة ,,,, إذا كنت عضوا فى منتدى شهيد المسيح ,, فتفضل بالدخول للمنتدى , وإذا كنت زائرا فتفضل بالتسجيل فنحن نتشرف بعضويتكم ومشاركتكم ,,, ولكم جزيل الشكر
أخوكم فى المسيح
مينا الطحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاوى

منتدى شهيد المسيح - كنيسة مارمينا بطحا الأعمدة

منتدى مسيحى,أفلام مسيحيه, ترانيم, عظات, برامج, صور, أخبار, ألحان وتسبحه, قداسات
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
منتدى شهيد المسيح , كنيسة الشهيد العظيم مار مينا العجائبى الآثرية بطحا الأعمدة , تتشرف بعضويتكم , ونتمنى أن يعجبكم المنتدى

شاطر | 
 

 نصيحة ... اوعى تدخل هنـــــــــــــــــا

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mina youssef
المديـــــــــر الــعـــــــــــــــــــــــــــام
المديـــــــــر الــعـــــــــــــــــــــــــــام
avatar

عدد المساهمات : 204
تاريخ التسجيل : 28/11/2009
الموقع : منتدى شهيد المسيح

مُساهمةموضوع: نصيحة ... اوعى تدخل هنـــــــــــــــــا   الأربعاء 2 ديسمبر 2009 - 3:56

Razz Razz Razz Razz


هنشوف دلوقتى صور لأتوبيس طبعا مش فى مصر هو السوبر جيت اللى فى مصر صدقونى مفيش زيه فى اى مكان فى الدنيا ودلوقتى هتتأكد بنفسك
لما تشوف الأتوبيس ده


على رأى المثل من بره هل هله ... ومن جوه يعلم الله



I love you
I love you
:heart
:
تــــــابع ياعم

I love you
I love you
I love you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shahid-elmaseh.ahlamontada.com
mina youssef
المديـــــــــر الــعـــــــــــــــــــــــــــام
المديـــــــــر الــعـــــــــــــــــــــــــــام
avatar

عدد المساهمات : 204
تاريخ التسجيل : 28/11/2009
الموقع : منتدى شهيد المسيح

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة ... اوعى تدخل هنـــــــــــــــــا   الأربعاء 2 ديسمبر 2009 - 4:07

اتفضل شوف


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


طبعا ده الاتوبيس من بره تحفة بس مش دى المشكله
المشكله من جوه حاجة مقرفة احنا مش متعودين عليها

Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

اتفضل شوف بس مدققش قوى عشان متتعبش



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


Sad Sad Sad Sad Sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shahid-elmaseh.ahlamontada.com
fadyelmasry
عــضــــــو مشــــارك
عــضــــــو مشــــارك
avatar

عدد المساهمات : 66
تاريخ التسجيل : 12/12/2009
العمر : 29
الموقع : shahid-elmaseh

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة ... اوعى تدخل هنـــــــــــــــــا   الأربعاء 23 ديسمبر 2009 - 13:48

يااااااااااااااااااااااااااااااااااة اد كدا الغرب متاخر عننا بشكل .................
حد يقولهم يجيوا ياخدوا باصات من عندنا وبالتقسيط كماااااااااااااااااان
عجبي..............!!!!!!!!!!!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mina youssef
المديـــــــــر الــعـــــــــــــــــــــــــــام
المديـــــــــر الــعـــــــــــــــــــــــــــام
avatar

عدد المساهمات : 204
تاريخ التسجيل : 28/11/2009
الموقع : منتدى شهيد المسيح

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة ... اوعى تدخل هنـــــــــــــــــا   الخميس 31 ديسمبر 2009 - 2:15

هههههههههههههههههههه


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

_________________
الرب لا يمنع خيرا عن السالكين بالكمال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shahid-elmaseh.ahlamontada.com
مدام مارى
عضــو جــديـــد
عضــو جــديـــد
avatar

عدد المساهمات : 7
تاريخ التسجيل : 26/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: نصيحة ... اوعى تدخل هنـــــــــــــــــا   الأربعاء 24 فبراير 2010 - 6:33

[b][i]انا مكنتش اعرف ان الغرب منأخر قوى كدا

يجو عندنا ويشوفوا جمال الاتوبيسات حاجه تشرف

مش المنظر البشع بتاعهم دا

ميرسى يا مينا على الموضوع الجميل

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
نصيحة ... اوعى تدخل هنـــــــــــــــــا
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شهيد المسيح - كنيسة مارمينا بطحا الأعمدة :: قسم المنوعات :: منتدى الغرائب والطرائف-
انتقل الى: